ناشتا ۹۴
دوساعت بعد صبحانه ۸۰
😑😑😑😑

۱۱ پاسخ

من قندم با پرهیز و مراعات شده ۶۰

عه برعکسه 😂چی میخوری صبونه منم بخورم

قند دوساعته‌ات خوبه این یعنی نیازی به پیگیری نداره
یه آزمایش گلوکز ۲۴ هفته داری اونم قند ناشتا با دوساعته چک میشه اگر خوب باشه یعنی نیازی به پیگیری نداره.

صبحانه میخوری قندت میاد پایین
ولله خوبه🤣🤣🤣

صبحونه چی خوردی

منم ناشتا ۹۵بودم بهم تکرار آزمایش داد
روز بعد ناشتا ۸۹دوساعت بعد صبحانه۱۱۱

صبحونه چی خوردی؟
منم باید ۱۹ برم این آزمایش رو بدم

مطمئنی؟ برعکس نیست؟؟

من ناشتا۷۸😂

به جای اینکه بره بالا آمده پایین
خوبه 😂😂

خوبه که

سوال های مرتبط

مامان لیا و نخود مامان لیا و نخود هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان معجزه امام رضا مامان معجزه امام رضا هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان ارسام🩷🩵 مامان ارسام🩷🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان محمد و تودلی🩵 مامان محمد و تودلی🩵 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان پنـاه‌جانمـ🌿🫧 مامان پنـاه‌جانمـ🌿🫧 ۴ ماهگی