خیلی بالاس قندم😭😭😭😭

تصویر
۸ پاسخ

من ۹۵بوددکترگفت خیلی بالانیست فقط گفت رعایت کن بهم داروم نداد

بله دیابت بارداری داری منم مبتلا هستم. کنار هر غذات کدو سبز خام بخوری ، آب هویچ هم فوری پایین میاره .
ماکارونی و برنج سفید و بربری ، سیب زمینی و میوه هایی مث گلابی ، آناناس و انار و.... هم نخور

اره بالاست ۱۶۶

قند ناشتات ک انگاری خوبه
ولی تست بعدیت کمی بالاس ک فک‌ کنم با رعایت کردن خوب بشه

حتماروزقبل آزمایشت زیادشیرینی خوردی ورعایت نکردی

۱۲ساعت ناشتابودی؟

نهههه

باید تا ۱۴۰باشه ک ۱۶۶هست
رژیم بگیرید احتمالا حل شه

سوال های مرتبط

مامان حامی🐣 مامان حامی🐣 ۸ ماهگی
مامان 🩷آنیسا🩷 مامان 🩷آنیسا🩷 ۳ ماهگی
مامان شکربانو مامان شکربانو ۸ ماهگی
مامان کیارش مامان کیارش ۶ ماهگی
مامان معجزه خدا🩷 مامان معجزه خدا🩷 هفته سی‌وششم بارداری
مامان لی لی پوت مامان لی لی پوت ۱۰ ماهگی
مامان جوجو مامان جوجو ۱۱ ماهگی
مامان گلبرگ مامان گلبرگ ۹ ماهگی
مامان کنجد مامان کنجد ۳ ماهگی