۶ پاسخ

بعضی مغزیجات قند بالا دارن تو نت سرچ کن میفهمی مثلا بادام هندی قندش بالاس

منم قند دارم فقط هفته ای ۲بار مجازم مقدار کمی اجیل مصرف کنم
میتونی از تعداد میوه هایی ک میخوری کم کنی ب جاش ۱۰تا اجیل بخور

مغزیجات خام بخور

آجیل اوکیه

قندتون چنده ؟ پیش دیابت هستید یا دیابتیک؟
اگر دیابتیک هستید زیاده روی در آجیل هم خوب نیست چون چربی آجیل و در واقع کالری بالاش میتونه جلوی تنظیم قند خون توسط بدن رو مختل بکنه ولی کم خوردنش خطری نداره

آجیل ربطی به قندنداره، به فشار ربط داره اگ فشارت بالاس آجیل شور نباید بخوری باید خام بخوری

سوال های مرتبط

مامان 🩷... مامان 🩷... ۹ ماهگی
مامان نیلا و تو راهی مامان نیلا و تو راهی هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان رایان 🩵💓 مامان رایان 🩵💓 ۳ ماهگی
مامان فندق مامان فندق ۴ ماهگی
مامان آرتین و نفس♥️ مامان آرتین و نفس♥️ ۱۲ ماهگی
مامان شکربانو مامان شکربانو ۸ ماهگی
مامان کیارش مامان کیارش ۶ ماهگی
مامان آنیا مامان آنیا ۱ ماهگی
مامان لی لی پوت مامان لی لی پوت ۱۱ ماهگی
مامان جوجو مامان جوجو ۱۱ ماهگی