موز قندش خیلی بالاس؟

۲ پاسخ

اره دیگه

بله. نصفشرو همراه گردو یا بادام بخورید اگه قندتون لب مرز. این احیل ها نمیزاره یهو قندخونتون بالا بره

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق ۴ ماهگی
مامان 🩷... مامان 🩷... ۹ ماهگی
مامان آرتین و نفس♥️ مامان آرتین و نفس♥️ ۱۲ ماهگی
مامان آراد جان مامان آراد جان ۸ ماهگی