چه بچه خوشگلی به دنیا بیاری شما😅
سعی کن با فاصله بخوری
صبح یکی ظهر یکی عصر و...
اینجوری حتی اگه قندشم بالا باشه یهو بالا نمیره
همراه سیب چندتا دونه بادوم بخور هر دفعه،باعث میشه یهو قندت نره بالا
خیلی خوبه ک دوست داری .. من اولین چیزی ک بهش ویار داشتم سیب بود حتی از بوش بدم میومد🤭..ولی هندونه خیلی دوست دارم میخورم روزی دوقاچ منم میترسم قندم بره بالا🥹
بابا ول کنید این داستان قندو
میای گهواره همه مریضیاشونو اوردن اینجا
بخور نوش جونت عزیزمممم منم عاشق سیبم
من چرا نمیتونم سیب بخورم😮💨یدونه رو بزور میخورم
اتفاقا سیب خیلی هم خوبه
اره عزیزم .خب شما میوه های دیگه هم میخوری در طول روز دیگه.۴ تا سیب در کنار اونا قند خیلی بالایی محسوب میشه
والا منم خیلی میخورم خیلی زیاد نمیدونم
قند داره ولی ن انقدی ک بد باشه قندش طبیعیه خیلی ام مفیده نوش جونت😘
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.