۷ پاسخ

من ک میخورم اما قند هم ندارم

اگه دیابت داری.بستنی خوردی.بعدش کدوسبزرنده کن بریزداخل ماست بخور.قندتومیاره پایین.کلااگه قندداری هفته ای سه چهارتاکاسه ماست باکدورنده شده بخور

عزیزم بخور نوش جونت منم سابقه خانوادگی دیابت بارداری دارم یعنی از دم همه دیابت بارداری داشتن کلیم مرعات میکردن ولی من عاشق بستنیم کلیم خوردم اصلا هم دیابت نداشتم هرچی فکر کنی و مراعات کنی بدتره

اگه قند داری امروز بستنی خوردی ...چیز شیرین یا نون برنج نخور

اگه دیابت نداری بخور عزیزم اتفاقا شنیدم ک تو بارداری بستنی خیلی خوبه

ی بار ک اشکال نداره هوس کردی بخور نووش جونت

دیابت داری؟

سوال های مرتبط

مامان فندوق🧸🫀 مامان فندوق🧸🫀 هفته سی‌وسوم بارداری