خانما قندم بالاس؟؟؟

تصویر
۹ پاسخ

منم قندم بالا بود اصلا دویت نداشتم انسولین بزنم به دلایل شخصی دوبار دکتر قندمو عوض کردم دکتر دومی بهم متفورمین داد با رعایت غذایی و متفورمین ۵۰۰ الان قندم اوکی لب مرز هم نیستم خداروشکر ولی همچنان رعایت غذایی میکنم

بالاست و انسولین باید بزنی منم میزنم همین عدده

بله
احتمالا بهت دارو بدن اگر نتونی با رعایت رژیم پایین بیاری

سلام عزیزم آره هم ناشتا بالاس هم مراحل بعدی بدنت نمیتونه قند رو کم کنه و کنترل کنه
ولی نگران نباش یکم رعایت کنی و داروهاتو سر وقت بخوری خوب میشه ان شالله

مال من اوایل بارداریم ۹۲بود فرستادن پیش کارشناس تغذیه بعد اون تاالان هنش رعایت کردم الان رو ۷۰تا۸۰

آره عزیزم

قند ناشتا یکم بالاس

بله عزیزم بالاس

بله عزیزم

مقالات مرتبط

سوال های مرتبط

مامان شکربانو مامان شکربانو ۸ ماهگی
مامان حامی🐣 مامان حامی🐣 ۸ ماهگی
مامان گلبرگ مامان گلبرگ ۹ ماهگی
مامان کنجد مامان کنجد ۳ ماهگی
مامان 🩷آنیسا🩷 مامان 🩷آنیسا🩷 ۳ ماهگی
مامان دخملاومحمدمهدی مامان دخملاومحمدمهدی هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان آرتین و نفس♥️ مامان آرتین و نفس♥️ ۱۲ ماهگی
مامان 💙محمد💙 مامان 💙محمد💙 ۱۰ ماهگی
مامان آنیا مامان آنیا روزهای ابتدایی تولد
مامان لی لی پوت مامان لی لی پوت ۱۰ ماهگی