۶ پاسخ

نه بالا نیست

دوتاشم نرماله

یکمی بالاست ولی نگران کننده نیست دوهفته رژیم بگیر دوباره تکرار کن ازمایشت رو

لبه مرز فکر کنم ژریمتو رعایت کن و سعی کن شیرینی نخوری

بالاس اما نه خیلی زیاد

رژیم غذایی میده

سوال های مرتبط

مامان 🩷آنیسا🩷 مامان 🩷آنیسا🩷 ۳ ماهگی
مامان حامی🐣 مامان حامی🐣 ۸ ماهگی
مامان کیارش مامان کیارش ۶ ماهگی
مامان 💙محمد💙 مامان 💙محمد💙 ۱۰ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۲ ماهگی
مامان فندوقم دلسا🍓🎀 مامان فندوقم دلسا🍓🎀 ۱ ماهگی
مامان مقتدا مامان مقتدا ۹ ماهگی