قندم خیلی بالاس؟؟؟؟

تصویر
۱۳ پاسخ

سلام منم قندم ۹۸ هس دکتر میگه عیب نداره ولی بهداشت میگه بالاس عزیزم تو چطوری رعایت کردی اومد پایین یا ثابت موند ؟

منم ناشتا ۹۶ هیچی نمیدن فقط میگن رژیم رعایت کن 😓رعایت کنیم دیگ چیزی نمونده

حالا برا من میاد پایین میگن خطر داره ولی هنوز آزمایش گلو کز ندادم

ن زیاد مهم نیست بکم رعایت کن زود خوب میشی

منم امروز جوابشو گرفتم رنج نرمال زده ۹۲ ب پایین
یکم رعایت کن
قند ۱۲۰ دیقت خوبه

خیلی بالا نی ولی بالاس باید زیر۹۲ باشع

کاش آزمایش منم نگا کنید تاپیکام

ناشتا لب مرزی

لب مرزی ناشتات

ولی با رعایت اوکی میشه

فقط ناشتا بکم بالاس

نه خوبه عزبزم

لب مرزی

سوال های مرتبط

مامان حامی🐣 مامان حامی🐣 ۸ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۱ ماهگی
مامان 🩷آنیسا🩷 مامان 🩷آنیسا🩷 ۳ ماهگی
مامان کیارش مامان کیارش ۶ ماهگی
مامان آنیا مامان آنیا روزهای ابتدایی تولد
مامان مقتدا مامان مقتدا ۹ ماهگی
مامان فندوقم دلسا🍓🎀 مامان فندوقم دلسا🍓🎀 ۱ ماهگی
مامان مامان نیکان ❤️ مامان مامان نیکان ❤️ ۳ ماهگی
مامان خنساگلي مامان خنساگلي ۶ ماهگی