۳ پاسخ

باید دوساعت بعد غذا بگیری..تواون دوساعتم چیزی نخوریاااا چون بالا نشون میده

وای منم دقیقا اینجوریم که قندم بالا بودنی بچم تکون نمیخوره
حتی دکترم میگه تا یه ساعت بعد از غذا دراز بکش و حرکاتشو بشمر ولی تا قندم میاد پایین تکون نمیخوره

الان چرا باید قند بگیری؟ خب شاید قبلش چیزی خوردی.
قند رو یا باید ناشتا بگیری یا دوساعت بعد غذا
معلومه همینجوری هروقت دلت بخواد بگیری بالا نشون میده

سوال های مرتبط

مامان محمدحسین مامان محمدحسین ۱ ماهگی
مامان خنساگلي مامان خنساگلي ۶ ماهگی
مامان 💙محمد💙 مامان 💙محمد💙 ۱۱ ماهگی
مامان فستغ مامان فستغ ۸ ماهگی
مامان آنیا مامان آنیا روزهای ابتدایی تولد
مامان مقتدا مامان مقتدا ۹ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۲ ماهگی
مامان فندوقم دلسا🍓🎀 مامان فندوقم دلسا🍓🎀 ۱ ماهگی
مامان آرسام مامان آرسام هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان حلماجون 🩷👧🏻🧿 مامان حلماجون 🩷👧🏻🧿 روزهای ابتدایی تولد