خانوما قندم بالاس؟؟؟؟

تصویر
۵ پاسخ

از منم مثل شما خیلی بالاست دیشب دکتر دید دوباره تکرار نوشت برام که بعد دارو رو شروع کنه
منم خیلی نگرانم

اره خیلی بالاست برا من خیلی کمتر بود ولی انسولین تزریق میکنم

آره خیلی بالاس مگ قبلش قند داشتی خودت؟

اره متاسفانه

اره عزیزم خیلی بالاس

مقالات مرتبط

سوال های مرتبط

مامان مامان نیکان ❤️ مامان مامان نیکان ❤️ ۳ ماهگی
مامان حلماجون 🩷👧🏻🧿 مامان حلماجون 🩷👧🏻🧿 روزهای ابتدایی تولد
مامان 💙محمد💙 مامان 💙محمد💙 ۱۰ ماهگی
مامان کیارش مامان کیارش ۶ ماهگی
مامان لی لی پوت مامان لی لی پوت ۱۰ ماهگی
مامان مقتدا مامان مقتدا ۹ ماهگی
مامان حامی🐣 مامان حامی🐣 ۸ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۱ ماهگی