ازمایش قندم خیلی بالاس

تصویر
۴ پاسخ

منم بستری شدم امپول ریه برام زدن قندم رفت بالا تحت نظرم دوروزه الانم میخام با رضایت شخصی برم چون دارم تو بیمارستان خفه میشم

خیلی ن
دکتر ب من روزی یکی متفورمین داده
کنترل میشه

بله بالاست
باید رژیم غذایی رعایت کنید
کدو با ماست و شوید قبل هر وعده غذا بخور
بامیه بخور
آب زیاد بخور و راه برو

خیلی نه ولی بالاست

سوال های مرتبط

مامان 💙محمد💙 مامان 💙محمد💙 ۱۰ ماهگی
مامان حامی🐣 مامان حامی🐣 ۸ ماهگی
مامان 🩷آنیسا🩷 مامان 🩷آنیسا🩷 ۳ ماهگی