۱ پاسخ

این هموگلوبین اِی وان سی هست، میانگین میزان قند خون ۳ماه اخیر خونت رو میگه، وقتی قند تو خون هست به هموگلوبین برای مدتی میچسبن و توی آزمایشگاه با اندازه گیری اون میتونن بفهمن میانگین قند خون یه ماه اخیر بدن نرمال بوده یانه، برای شما یه مقدار اندکی بالاست، دیابت دارید؟ قند ناشتا و ۲ساعته آزمایش ندادید ببینید چنده؟

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق ۱ ماهگی
مامان آیکان💙 مامان آیکان💙 ۱۲ ماهگی
مامان صدف مامان صدف ۱ ماهگی
مامان مامان نیکان ❤️ مامان مامان نیکان ❤️ ۳ ماهگی