۱۳ پاسخ

قند ناشتات یخورده بالاس

مگه بستگی به رنج آزمایشگاه نداره

محلول خورده بودی؟

نه بابا زیاد نیست ولی نزدیک به مرزه...یکم تحرک داشته باشی و مراعات کنی حله

ولی رعایت کن

ن قندت خوبه

ن بابا انچنان بد ک نیس ۹۵ لب مرزه
منکه ۱۱۰ هستم🤣🤣🤣

من ۹۶ ام

فقط ناشتا یکم بالاست بقیش خوبه

بعد ۶۰دقیقه هم باید ۱۲۰باشه که مال شما بالاس

اره بالاست هم ناشتا هم یکساعت بعد هم دو ساعت بعد

ناشتا باید زیر ۹۰باشه که مال شما ۹۵خیلی انچنان زیادهم نیست

بله بالاس

سوال های مرتبط

مامان جوجو مامان جوجو ۱۱ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۱ ماهگی
مامان آنیا مامان آنیا روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان نیکان ❤️ مامان مامان نیکان ❤️ ۳ ماهگی
مامان حلماجون 🩷👧🏻🧿 مامان حلماجون 🩷👧🏻🧿 روزهای ابتدایی تولد