دوستان آزمایش قندم خوبه یا بالاس؟

تصویر
۵ پاسخ

خوبه خداروشکر

خوبه 🤲🏼🤲🏼

خب خداروشکر چون اویل بارداری قندم بالا بود

خوبه بالا نیست

اوکی بود

سوال های مرتبط

مامان جوجو مامان جوجو ۱۱ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۱ ماهگی
مامان گلبرگ مامان گلبرگ ۹ ماهگی
مامان آراس مامان آراس ۵ ماهگی
مامان مهرسام مامان مهرسام ۲ ماهگی
مامان دخملاومحمدمهدی مامان دخملاومحمدمهدی هفته بیست‌وهفتم بارداری