سلام خانوما آزمایش قندم چطوره؟بالاس؟

تصویر
۴ پاسخ

اره . جهش قندیت کلا رو به بالاس . بعد از دو ساعت باید قند افت کنه مال تو حتی بعد از سه ساعت هم افت نکرده

قندت لب مرزه عزیزم رعایت کن

باید رعایت کنی

سر مرزه

سوال های مرتبط

مامان جوجو مامان جوجو ۱۱ ماهگی
مامان محمد مامان محمد ۷ ماهگی
مامان هاکان💙💙💙 مامان هاکان💙💙💙 ۲ ماهگی
مامان گلبرگ مامان گلبرگ ۹ ماهگی
مامان پسرم💙 مامان پسرم💙 هفته سی‌ام بارداری
مامان پناه کوچولو🧸🫀 مامان پناه کوچولو🧸🫀 ۴ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۱۰ ماهگی
سحر سحر قصد بارداری
مامان دلا مامان دلا ۵ ماهگی