سلام خانوما جواب آزمایش قندم اومده چطوره 😟

تصویر
۲ پاسخ

سلام گلم تو اولین نمونه خوبه
ولی ساعت و اول و دوم بالاست
بازم نظر پزشکتون مهمه
خدایی نکرده الکی استرس نگیری خانمی

ناشتا نرماله اما دوساعت بعد قندت بالاس

سوال های مرتبط

مامان سلین وپسری💙💐 مامان سلین وپسری💙💐 ۳ ماهگی
مامان پسته مامان پسته هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان دوقلوها مامان دوقلوها هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان دلنیا مامان دلنیا ۴ ماهگی
مامان 💙ایلیا🐣 مامان 💙ایلیا🐣 ۱۰ ماهگی
مامان لنا😍🥺🫀 مامان لنا😍🥺🫀 ۱۱ ماهگی
مامان اِلارا🥰🎀 مامان اِلارا🥰🎀 ۸ ماهگی
مامان نخودچه مامان نخودچه روزهای ابتدایی تولد
مامان سمیه مامان سمیه هفته سی‌وهفتم بارداری