سلام خانوما جواب ازمایش قندم چطوره؟ مشکلی ک نیست

تصویر
۵ پاسخ

خب کامل نمیتد نمیدونم چرا 🙂

عالیه خوشبحااالت اصلا بالا نیست

میشه ترجمه بزنید بفرستید برام؟

عالییی خوشبحالت

نه عالیه

سوال های مرتبط

مامان پناه کوچولو🧸🫀 مامان پناه کوچولو🧸🫀 ۴ ماهگی
مامان سلین وپسری💙💐 مامان سلین وپسری💙💐 ۳ ماهگی
مامان پسته مامان پسته هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان دوقلوها مامان دوقلوها هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان دلنیا مامان دلنیا ۴ ماهگی
مامان 💙ایلیا🐣 مامان 💙ایلیا🐣 ۱۰ ماهگی
مامان اِلارا🥰🎀 مامان اِلارا🥰🎀 ۸ ماهگی
مامان نخودچه مامان نخودچه روزهای ابتدایی تولد
مامان سمیه مامان سمیه هفته سی‌وهفتم بارداری