۵ پاسخ

خوبه اوکیه قندت نرمال کاملا
ولی مراقب باش نگی نرمال و رعایت نکنی

نه قندت خوبه خداروشکر،فقط ی کم گلبول سفیدت بالاست ک تو بارداری میگن طبیعبه

قند ناشتات ۷۳هستش یک ساعت بعدش ۱۲۸دوساعت بعدش ۱۲۴
درکل خوبه

الان دیدم چشمام ندید نه خوبه مشکلی نداری

فقط همین صفحه هستش ؟اخه قند ونمیبینم

سوال های مرتبط

مامان فندق فسقلی مامان فندق فسقلی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان ماهلین مامان ماهلین ۲ ماهگی
مامان مهراد مامان مهراد ۵ ماهگی
مامان کیان مامان کیان ۶ ماهگی
مامان پرنسس مامان پرنسس هفته سی‌ویکم بارداری
مامان امیرمهدی مامان امیرمهدی ۶ ماهگی
مامان علیرضا مامان علیرضا ۱۲ ماهگی
مامان دلسا🩷✨ مامان دلسا🩷✨ ۱۰ ماهگی
مامان عشق دلم(آرتین ) مامان عشق دلم(آرتین ) هفته پانزدهم بارداری
مامان محمدعلی 💙 مامان محمدعلی 💙 ۴ ماهگی
مامان قندعسل مامان قندعسل ۶ ماهگی
مامان دخترکم مامان دخترکم ۸ ماهگی
مامان نی نی💓 مامان نی نی💓 ۸ ماهگی