خانما ازمایش قندم چطوره

تصویر
۴ پاسخ

بالاس رژیم بگیر
منم رژیم‌گرفتم اومد پایین
اصلا نمیتونستم قرص اینا بخورم

عزیزم بالاس،واسه منم همینطوری بود دکترم ارجاع داد به دکتر غدد،گفت باید تا ۱هفته رژیم که بهت میدم رعایت کنی هر روزی ۴ بار ،یک بار ناشتا ،یک بار ۲ ساعت بعد صبحانه،۲ ساعت بعد ناهار،۲ ساعت بعد شام قند خونتو بگیری واسم بیاری که اگه قندت نرمال نشده باشه باید انسولین مصرف کنی،خداروشکر تا الان که خیلی خوب بوده.منم شب قبل ازمایش ماکارانی خورده بودم قندمو بالا نشون داده بود

عزیزم بالاس
حتما ب دکترت نشون بده
فک کنم دوباره برات مینویسه آزمایش بدی و برات قرص تجویز میکنه
خیلی رعایت کن تو خوردن سیب زمینی برنج نون با آرد سفید
چیزای شیرین مخصوصا زیاده روی تو میوه
ولی نترس کنترل میشه

هردوبالان دوساعت بعدت خیلی بیشتربالاست
ناشتابارداربابد تا۹۲باشه و دوساعت بعدصبحانه باردار بایدتا۱۲۰باشه

سوال های مرتبط

مامان علیرضا مامان علیرضا ۱۲ ماهگی
مامان دلسا🩷✨ مامان دلسا🩷✨ ۱۰ ماهگی
مامان عشق دلم(آرتین ) مامان عشق دلم(آرتین ) هفته پانزدهم بارداری
مامان محمدعلی 💙 مامان محمدعلی 💙 ۴ ماهگی
مامان قندعسل مامان قندعسل ۶ ماهگی
مامان دخترکم مامان دخترکم ۸ ماهگی
مامان مهدیا و ملکا❤ مامان مهدیا و ملکا❤ ۷ ماهگی
مامان ایلی🌙🩷 مامان ایلی🌙🩷 ۵ ماهگی
مامان پسرم مامان پسرم ۱ ماهگی
مامان نی نی🍼❤ مامان نی نی🍼❤ ۳ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان هفته سی‌وسوم بارداری
مامان جوجه رنگی🐣 مامان جوجه رنگی🐣 ۴ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۲ ماهگی
مامان مهراد مامان مهراد ۵ ماهگی