سلام خانما آزمایش قندم چطوره؟

تصویر
۷ پاسخ

قند بعد از غذات بالاست. من اوایل دکتر بهم متفورمین میداد که رشد بچم کم شد لاغر شده بود ولی از وقتی انسولین استفاده کردم بهتر شد. حتما با دکترت مشورت کن

دوساعته تا ۱۲۰ خوبه .بالاتر دیابت حساب میشه .منم ناشتا ۸۷ ودوساعته ۱۳۲ بود دارم انسولین میزنم

قند ی ساعتت یک بالاس بین رنج آزمایشگاه چند رو زده

تو دلیت چیه

قند ناشتا نرماله ولی فکر کنم قند یکساعت و دوساعت بعدت بالا باشه بازم ببین بقیه چی میگن

ناشتا خوبه یک ساعته و دوساعتت بالاس

قندت بالاست عزیزم قند بعد غذات بالاست

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین ۲ ماهگی
مامان مهراد مامان مهراد ۵ ماهگی
مامان کیان مامان کیان ۶ ماهگی
مامان پرنسس مامان پرنسس هفته سی‌ویکم بارداری
مامان امیرمهدی مامان امیرمهدی ۶ ماهگی
مامان علیرضا مامان علیرضا ۱۲ ماهگی
مامان دلسا🩷✨ مامان دلسا🩷✨ ۱۰ ماهگی
مامان عشق دلم(آرتین ) مامان عشق دلم(آرتین ) هفته پانزدهم بارداری
مامان محمدعلی 💙 مامان محمدعلی 💙 ۴ ماهگی
مامان قندعسل مامان قندعسل ۶ ماهگی
مامان دخترکم مامان دخترکم ۸ ماهگی
مامان نی نی💓 مامان نی نی💓 ۸ ماهگی
مامان مهدیا و ملکا❤ مامان مهدیا و ملکا❤ ۷ ماهگی
مامان ایلی🌙🩷 مامان ایلی🌙🩷 ۵ ماهگی