۷ پاسخ

عالی عالی

عالی هست

ممنونم از همتون همش استرس داشتم نکنه خیلی بالا باشه

عزیزم.ناشتا و بعد دوساعتت خوبه.ولی بعد یک ساعتت بالاس باید تا 140 باشه 161 هست رعایت.کن

عالیه

عالیه خداروشکر

عالیه

سوال های مرتبط

مامان دلنیا مامان دلنیا ۴ ماهگی
مامان پناه کوچولو🧸🫀 مامان پناه کوچولو🧸🫀 ۴ ماهگی
مامان 💙ایلیا🐣 مامان 💙ایلیا🐣 ۱۰ ماهگی
مامان لنا😍🥺🫀 مامان لنا😍🥺🫀 ۱۱ ماهگی
مامان اِلارا🥰🎀 مامان اِلارا🥰🎀 ۸ ماهگی
مامان نخودچه مامان نخودچه روزهای ابتدایی تولد
مامان سمیه مامان سمیه هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان ماه کوچولو مامان ماه کوچولو ۶ ماهگی
مامان مهوا مامان مهوا روزهای ابتدایی تولد
مامان لنا🩷 مامان لنا🩷 ۹ ماهگی
مامان سلین وپسری💙💐 مامان سلین وپسری💙💐 ۳ ماهگی
مامان لیانا 🩷 مامان لیانا 🩷 ۲ ماهگی