سلام مامانا نگاه کنین جواب آزمایش قندم چطوره؟

تصویر
۴ پاسخ

نرمالش چند باید. باشه

ناشتا خیلی بالا باید دکتر تجویز کنه برات دارو یا خودت دوهفته رعایت کنی دوباره بری ازمایش بدی

عزیزم قندت همش بالاس.
گلبول سفید هم زیاده یه کم انتی بیوتیک میده دکتر احتمالا

بالاس عزیزم

سوال های مرتبط

مامان لنا🩷 مامان لنا🩷 ۹ ماهگی
مامان لیانا 🩷 مامان لیانا 🩷 ۲ ماهگی
مامان میراث مامان میراث هفته سی‌وششم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وسوم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وسوم بارداری
مامان دلنیا مامان دلنیا ۴ ماهگی
مامان پناه کوچولو🧸🫀 مامان پناه کوچولو🧸🫀 ۴ ماهگی
مامان 💙ایلیا🐣 مامان 💙ایلیا🐣 ۱۰ ماهگی