خانما آزمایشم چطوره قندم بالاس؟

تصویر
۱۰ پاسخ

قند ناشتا کمی لب مرز رعایت کن

قند ناشتا بالایه یکمو
قند دوساعتتم یکم بالایه
مث منی منم رژیمم

لبه مرزی بهت رژیم میده

یکم باید رعایت کنی

احتمال داره دکتر بهت گیر بده یکم لب مرز

عه چرا از من ۴ مرحله گرفتن دهنم سرویس شد ۳ تا دادم هنوز یکی دیگ مونده

لب مرزی

نه اوکیه که

سلام عزیزم من آزمایشگاهی هستم
خیالت راحت قندات نرماله

شما چند مرحله دادی

مقالات مرتبط

سوال های مرتبط

مامان آقا راستین مامان آقا راستین روزهای ابتدایی تولد
مامان خداداد مامان خداداد هفته سی‌ونهم بارداری
مامان شکربانو مامان شکربانو ۸ ماهگی
مامان کیارش مامان کیارش ۶ ماهگی