مامانا جواب آزمایشم چطوره؟قندم خوبه؟

تصویر
۷ پاسخ

خوبه جوابت

اره خداروشکر

عالی

مامان هایه سوال
من تمام سونوگرافی هام بهم گفتن بچم دختره
حالایه سونودادم گفتن پسره
کدومش باورکنم؟
کسی بوده این جوری شده باشه
من عاشق دخترم شدم 🤗🤗🥰🥰البته دختروپسرفرقی نداره برام مهم سلامتی‌شان هست
لطفامیشه جواب بدید
احتمال داره سونواخراشتباه کرده باشه

چقد خوب مال ۱ ساعت بعد و ۲ ساعت بعد رو هم زدن خوبه هر ۳تاش

قند ناشتات که خیلی خوبه ،گلوکوزت هم رنج نرماله دیگه😁

آره قندت نرماله نگران نباش

سوال های مرتبط

مامان لیانا مامان لیانا روزهای ابتدایی تولد
مامان پسر کوچولو💙 مامان پسر کوچولو💙 ۷ ماهگی
مامان نیهان خانم 

💕💕💕 مامان نیهان خانم 💕💕💕 ۴ ماهگی
مامان لنا🩷 مامان لنا🩷 ۹ ماهگی
مامان لیانا 🩷 مامان لیانا 🩷 ۲ ماهگی
مامان نیک مامان نیک ۹ ماهگی
مامان میراث مامان میراث هفته سی‌وششم بارداری