مامانا جواب آزمایشم چطوره ☹️

تصویر
۴ پاسخ

تیروییدت کنترل کن قرص میخوری؟

قندت یکم بالاعه احتمالا بفرستت پیش دکتر غدد تغذیه

خوبه فقط تیروئید داری،و قند ناشتا هم باید رعایت کنی یکم لب مرزه

اینم هست

تصویر

سوال های مرتبط

مامان محمدصدرا🧸🩵 مامان محمدصدرا🧸🩵 ۴ ماهگی
مامان هلما مامان هلما ۵ ماهگی
مامان امیرعباس و فندق مامان امیرعباس و فندق هفته سی‌ام بارداری
مامان فندق🩵 مامان فندق🩵 ۱۰ ماهگی
مامان 💕🎀Deniz🎀💕 مامان 💕🎀Deniz🎀💕 ۳ ماهگی
مامان ✨آیکان 🧸 مامان ✨آیکان 🧸 ۲ ماهگی
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۱ ماهگی
مامان امید مامان امید ۸ ماهگی
مامان پسر کوچولو💙 مامان پسر کوچولو💙 ۷ ماهگی