دخترا جواب آزمایشم چطوره

تصویر
۶ پاسخ

همه چی اوکیه نگرام نباش

یه کوچولو عفونت ادراری داری

قندخوبه نرماله

قندت و سی بی سی خوبه آزمایش ادرارت کشت نداره؟

یه کوچولو قندت بعد خوردن پودر رفته بالا زیاد نیست خداروشکر ولی حتما با دکترت مشورت کن

مشخص نیست ازنزدیک بده تارنباشه

سوال های مرتبط

مامان محمدصدرا🧸🩵 مامان محمدصدرا🧸🩵 ۴ ماهگی
مامان هلما مامان هلما ۵ ماهگی
مامان امیرعباس و فندق مامان امیرعباس و فندق هفته سی‌ام بارداری
مامان آیرا مامان آیرا هفته سی‌وششم بارداری
مامان نی نی کوشولو🩵 مامان نی نی کوشولو🩵 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان 💕🎀Deniz🎀💕 مامان 💕🎀Deniz🎀💕 ۳ ماهگی
مامان ✨آیکان 🧸 مامان ✨آیکان 🧸 ۲ ماهگی
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۱ ماهگی
مامان امید مامان امید ۸ ماهگی
مامان پسر کوچولو💙 مامان پسر کوچولو💙 ۷ ماهگی
مامان رادمهر مامان رادمهر ۴ ماهگی
مامان نیهان خانم 

💕💕💕 مامان نیهان خانم 💕💕💕 ۴ ماهگی
مامان مامان شایلین مامان مامان شایلین ۱ ماهگی