دوستان جواب آزمایشم چطوره

تصویر
۷ پاسخ

دورت بگردم خدانگهدارهمه ماماناباشه الهی همه مامانای باردار یه بچه سالم وباروزی بدنیابیاریم

فداتشم ایشالله خودتم همین طور بادل خوشی بدون درد واسترس بدنیابیاریش من همش میگم دنیابیاپاهای کوچولوتو ببوسم که منو چجوری لگدمیزنی

ارزو جان من قند بارداری داشتم بافشارم بالابودش فردامیشم ۲۸هفته خیلی کمکم کرد هردوتاش الان پایین اومده البته فشارم باقرص متیل دوپا اومده پایین ولی برو پیشش خیلی دکتر خوبیه

سلام ارزو جان من از اسلامشهر میرم پیش دکتر مریم هاشمی نژاد بیمارستان کمالی بهترین دکتره فقط ۴شنبه هاهست برو پیشش بابت ادامه بارداریت عالی عالی

قندت بالاس ولی تیروئید خیلیم بالا نیس.هستا ولی نه خیلی.حتما برو متخصص غدد برا جفتش

ناشتا آزمایش دادی؟
قندت بالاست که
تیروئیدت هم بالاست
حتما هرچه زودتر برو دکتر

هم تروئیدت بالاس
همم قند بارداریت یکم بالاس

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۱۱ ماهگی
مامان محمدصدرا🧸🩵 مامان محمدصدرا🧸🩵 ۴ ماهگی
مامان هلما مامان هلما ۵ ماهگی
مامان امیرعباس و فندق مامان امیرعباس و فندق هفته سی‌ام بارداری
مامان محمدرضا مامان محمدرضا ۱۲ ماهگی
مامان مربا🩷🍭🍬 مامان مربا🩷🍭🍬 ۸ ماهگی
مامان نفس خانوم 🩷 مامان نفس خانوم 🩷 ۵ ماهگی
مامان طنین🐣❤️ مامان طنین🐣❤️ ۹ ماهگی
مامان فندق🩵 مامان فندق🩵 ۱۰ ماهگی
مامان 💕🎀Deniz🎀💕 مامان 💕🎀Deniz🎀💕 ۳ ماهگی
مامان ✨آیکان 🧸 مامان ✨آیکان 🧸 ۲ ماهگی
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۱ ماهگی
مامان پسر کوچولو💙 مامان پسر کوچولو💙 ۷ ماهگی