خانما جواب آزمایشم چطوره ؟؟؟

تصویر
۲ پاسخ

وقتی عکسو باز میکنی نوشته ها خیلی تاره...اما اون قسمتی که تونستم بخونم قند خون ناشتا 80 که خوبه 🙂

فک میکنم خوبه

سوال های مرتبط

مامان هدیه های خدا مامان هدیه های خدا هفته سی‌ودوم بارداری
مامان محمدصدرا🧸🩵 مامان محمدصدرا🧸🩵 ۴ ماهگی
مامان هلما مامان هلما ۵ ماهگی
مامان امیرعباس و فندق مامان امیرعباس و فندق هفته سی‌ام بارداری
مامان مهراد و مرصاد🩵 مامان مهراد و مرصاد🩵 هفته سی‌وششم بارداری
مامان فندق🩵 مامان فندق🩵 ۱۰ ماهگی
مامان 💕🎀Deniz🎀💕 مامان 💕🎀Deniz🎀💕 ۳ ماهگی
مامان ✨آیکان 🧸 مامان ✨آیکان 🧸 ۲ ماهگی
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۱ ماهگی
مامان امید مامان امید ۸ ماهگی