خانما جواب ازمایشم چطوره؟ قند دارم یا ن🤒

تصویر
۶ پاسخ

قندت خوبه ۸۳ هست

نه قند نداری

همانطور که در نتایج آزمایش مشاهده می‌کنید، تعداد گلبول‌های سفید (WBC) در نمونه ادرار شما 8-10 در هر فیلد میکروسکوپی است. محدوده نرمال برای WBC در ادرار معمولاً 0-5 در هر فیلد میکروسکوپی است.

افزایش جزئی WBC در ادرار می‌تواند دلایل مختلفی داشته باشد، از جمله:

عفونت ادراری (UTI): این شایع‌ترین دلیل است، حتی اگر کشت ادرار منفی باشد، ممکن است التهاب وجود داشته باشد.
التهاب در دستگاه ادراری: این التهاب می‌تواند ناشی از دلایل دیگری غیر از عفونت باشد.
فعالیت بدنی شدید: گاهی اوقات ورزش سنگین می‌تواند باعث افزایش موقت WBC در ادرار شود.
مشکلات کلیوی: در برخی موارد، مشکلات کلیوی می‌توانند منجر به افزایش WBC شوند.
نمونه‌گیری نامناسب: اگر نمونه ادرار به درستی گرفته نشده باشد (مثلاً آلودگی از ناحیه تناسلی)، ممکن است نتایج تحت تأثیر قرار گیرند.

خوبه فقط عفونت ادرار داری و کم بود اهن

بشدت ذخیره آهنت فقط پایینه...قندت که عالیه.عفونت هم نداری.فقط یه سوال چند ساعت ناشتا بودی؟

با اجازه مامان گلمون که تاپیک گذاشته
سلام مامانای گل 🤚🏼
من انلاین شاپ لباس نوزادی دارم
تو روبیکا کانال دارم
هم کیفیته لباس ها درجه یک هست
هم قیمت خیلی مناسب تر از مغازه براتون در میاد

جنس پنبه و نخ پنبه
کلی مامان از همین گهواره عضو کانال شدند خرید کردند و رضایت هاشون تو کانال هست
ارسالمون هم فوری هست
میتونی یه سر بزنی
پشیمون نمیشی
کلی لباس گوگولی شیک و نوزادی داریم

ایدی کانال روبیکا
‏‌@nini_heed1

سوال های مرتبط

مامان پسریم🥹🩵 مامان پسریم🥹🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان آسمان کوچولو💗 مامان آسمان کوچولو💗 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان پسریم🥹🩵 مامان پسریم🥹🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان اورهان💙👶🏻 مامان اورهان💙👶🏻 ۱ ماهگی
مامان آقا ماهان😍 مامان آقا ماهان😍 روزهای ابتدایی تولد
مامان 🩷DELANA🩷 مامان 🩷DELANA🩷 هفته سی‌ودوم بارداری