دخترا لطفا هرکسی می‌دونه بهم بگه جواب آزمایشم چطوره

تصویر
۲ پاسخ

اونایی که کنارشون Hو قرمز رنگ یعنی زیادتر از حد نرمال
و اونایی که Lیعنی کمتر از حد نرمال
و بقیشون هم که چیزی کنارشون نیست یعنی نرمال

کم خونی داری
قندتم لب مرز هست
قند سه ماه ات یکم بالا زده
عفونت هم کمی داری یا سرماخوردی یا ...

سوال های مرتبط

مامان فندق🩵 مامان فندق🩵 ۱۰ ماهگی
مامان جوجه رنگی مامان جوجه رنگی هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان ارکان👼🧿💙 مامان ارکان👼🧿💙 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان ارتام‌جوجو🩵👶🏻 مامان ارتام‌جوجو🩵👶🏻 هفته سی‌وششم بارداری
مامان قلقلی مامان قلقلی روزهای ابتدایی تولد