عالیه گلمممم👍🏻👍🏻👍🏻
قند اولیه ۷۲ هستش خیلی خوبه
خوبه قندت گلم💙
من پودر رو نخوردم
یبار خوردم حالم بد شد استفراغ کردم
امروز رفتم باز انجام بدم گفتش نمیخواد بخوری با ناشتا و صبحونه خوردن ازم گرفتن موردی نداره؟!
خوبه رعایت کن بالانره میگن تا۹۲بایدباشه
قند نرمال
عالیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.