۶ پاسخ

عالیه گلمممم👍🏻👍🏻👍🏻
قند اولیه ۷۲ هستش خیلی خوبه

خوبه قندت گلم💙

من پودر رو نخوردم
یبار خوردم حالم بد شد استفراغ کردم
امروز رفتم باز انجام بدم گفتش نمی‌خواد بخوری با ناشتا و صبحونه خوردن ازم گرفتن موردی نداره؟!

خوبه رعایت‌ کن‌ بالانره‌ میگن‌ تا۹۲بایدباشه

قند نرمال

عالیه

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق روزهای ابتدایی تولد