۱۱ پاسخ

قند ۱ساعته یکم بالاست نگران نباش غذا رو رعایت کنی حل میشه

فکر کنم لب مرزی

یکم باید رعایت کنی فکر نکنم بهت دارو بده

عزیزم مثل منی
قند ناشتات خوبه
بعد ناشتات بالاست

لب مرزی
مث من
باید رعایت کنی
نگران نباش

تقریبا رژیمم

من یک ساعت اولم 190 بود بالابود یه ازمایش دیع نوشت که ناشتام 103بود الان یه هفته مهلت داده رژیم بعد تست بگیرم دو روز ببرم پیشش ببیننم چی میشغ

نه گلوکوفاژ بهم داد
روزی یکی
ولی شما هفتت با من فرق داره
ببین دکترت چی میگه

بعد یه ساعت نباید بالای ۱۸۰ باشه اما واس شما یکم بیشتره باز به دکترت نشون بده باید بیشتر رعایت کنی به نظرم

من از هوش مصنوعی پرسیدم میگفت ۱۴۰ به بالا نباید باشه

رعایت کن بالاتر از ۱۲۰باید تحت نظر باشه

سوال های مرتبط

مامان آقا راستین مامان آقا راستین روزهای ابتدایی تولد
مامان پاندا🐼🐼 مامان پاندا🐼🐼 روزهای ابتدایی تولد
مامان خداداد مامان خداداد هفته سی‌ونهم بارداری
مامان ِ  خانومچه✨ مامان ِ خانومچه✨ هفته سی‌ونهم بارداری