خانوما این آزمایشم چطوره؟؟؟عدد قندم کدوم و چنده؟؟

تصویر
۳ پاسخ

ناشتا ۷۹ fbs

قند یک ساعترو برات ستاره زده ولی فک نمیکنم خیلی بالا باشه این مقدار

قند ناشتا ۷۹
یک ساعته ۱۰۸
جفتش خوبه

سوال های مرتبط

مامان آرکان و آنیا مامان آرکان و آنیا ۳ ماهگی
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان تو دلیم🩷❤️ مامان تو دلیم🩷❤️ ۳ ماهگی
مامان مهدیار مامان مهدیار ۸ ماهگی
مامان هدیه مشهد مامان هدیه مشهد ۵ ماهگی