۳ پاسخ

خوبه ناشتات یه کوچولو زیاده

عزیزم ناشتایی برای افراد دیابتی تا۹۵ نرمالع ولی شما اگع دیابت نداری ناشتات باید زیر ۹۰ باشع

چی هست این ازمایش

سوال های مرتبط

مامان رُهام🧸🥥 مامان رُهام🧸🥥 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان تیام مامان تیام ۳ ماهگی
مامان محمدحسین🫀👼🏻 مامان محمدحسین🫀👼🏻 ۲ ماهگی
مامان رقیه مامان رقیه ۲ ماهگی
مامان پناه
کوچلو مامان پناه کوچلو ۸ ماهگی
مامان شکوفه ی گیلاس مامان شکوفه ی گیلاس ۵ ماهگی
مامان کیاراد مامان کیاراد روزهای ابتدایی تولد
مامان النا💕 مامان النا💕 ۱۰ ماهگی
مامان ⁦کیان مامان ⁦کیان ۷ ماهگی
مامان رادمهر مامان رادمهر ۵ ماهگی
مامان محمد ماهانم مامان محمد ماهانم ۱ ماهگی