سلام خانوما آزمایشم چطوره ؟؟؟

تصویر
۳ پاسخ

صبحانه چی خوردی که ایقد زود قندت افتاده؟

گلم قند نداری خداروشکر

خیلی خوبه فقط افت قند داری حواست به خودت باشه ک یوقت سرگیجه و اینا نگیری

سوال های مرتبط

مامان nini مامان nini روزهای ابتدایی تولد
مامان تیام مامان تیام ۳ ماهگی
مامان محمدحسین🫀👼🏻 مامان محمدحسین🫀👼🏻 ۲ ماهگی
مامان رقیه مامان رقیه ۲ ماهگی
مامان شکوفه ی گیلاس مامان شکوفه ی گیلاس ۵ ماهگی
مامان رادمهر مامان رادمهر ۴ ماهگی
مامان محمد ماهانم مامان محمد ماهانم ۱ ماهگی
مامان آرش .پرنسا مامان آرش .پرنسا ۵ ماهگی