سلام خانوما آزمایشم چطوره ؟

تصویر
۴ پاسخ

دکترت کیه

عزیزم خودت دو ساعتع دادی یا دکتر نوشت

همه چی نرمالع عزیزم یکم کم خونی داری برا سه ماه سوم نگران کننده نیست ولی باید به دکترت بگی یا مکمل اهنتو عوض میکنه یا روزی دوتا

اینم هست

تصویر

سوال های مرتبط

مامان النا💕 مامان النا💕 ۱۰ ماهگی
مامان تیام مامان تیام ۳ ماهگی
مامان محمدحسین🫀👼🏻 مامان محمدحسین🫀👼🏻 ۲ ماهگی
مامان رقیه مامان رقیه ۲ ماهگی
مامان پناه
کوچلو مامان پناه کوچلو ۸ ماهگی
مامان شکوفه ی گیلاس مامان شکوفه ی گیلاس ۵ ماهگی
مامان ⁦کیان مامان ⁦کیان ۷ ماهگی
مامان رادمهر مامان رادمهر ۴ ماهگی
مامان محمد ماهانم مامان محمد ماهانم ۱ ماهگی
مامان آرش .پرنسا مامان آرش .پرنسا ۵ ماهگی