خانوما قندم چطوره

تصویر
۴ پاسخ

قندت بالاس مث من

اگر دوتا دیگه بعداز گلوکز باشه باید دارومصرف کنی چون قندت بالاس

قند ناشتات خوبه

این چرا اینجوری یکی 86 یکی 179و یکی دیگش 147 ؟؟

مقالات مرتبط

سوال های مرتبط

مامان مهدیار مامان مهدیار ۸ ماهگی
مامان هدیه مشهد مامان هدیه مشهد ۵ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۱۰ ماهگی
سحر سحر قصد بارداری
مامان دلا مامان دلا ۵ ماهگی
مامان سلنا دلانا👭💗💗 مامان سلنا دلانا👭💗💗 ۵ ماهگی
مامان سلنا دلانا👭💗💗 مامان سلنا دلانا👭💗💗 ۵ ماهگی
مامان هایلین کوچولو مامان هایلین کوچولو ۶ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو ۷ ماهگی
مامان پناه  🩷🐣✨️ مامان پناه 🩷🐣✨️ روزهای ابتدایی تولد
مامان کوچولو مامان کوچولو ۱ ماهگی
مامان 🩵🩵🩷 مامان 🩵🩵🩷 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان محمد مامان محمد ۷ ماهگی
مامان سلین وپسری💙💐 مامان سلین وپسری💙💐 ۳ ماهگی