خانوما ازمایش قندم چطوره 😔

تصویر
۷ پاسخ

آخه هر آزمایشگاه یه واحد اندازه گیری مشخص داره و خودش تعیین می‌کنه طبق واحد اندازه گیریش باید قند نرمال بین چه بازه ای باشه

برای همین برای شما هم تو قسمت محدوده نرمال زده و اعداد قندت همش با محدوده نرمال سازگارع

نرماله همه چیش

قندت اونجوری ک من میبینم نرمال هستش که
من شنیده بودم قند ناشتا نود و دو به بالا نباید باشه
ولی طبق اندازه گیری آزمایشگاه شما زده بین ۶۵تا ۱۱۵اگر اینطور باشه خب نود و دو محدوده نرمال آزمایشگاه هست


بعد قند یک دو سه ساعت هم همش نرمال اون pregnant ینی قند نرمال برای بارداری باید زیر این اعداد باشه

لب مرزه

ناشتات لب مرزه بقیش خوبه

احتمالا دکتر بهت بگه ی مدت پرهیز داشته باشی و مجدد ازمایش تکرار کنی

قندت بالا گلم

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق ۱۰ ماهگی
سحر سحر قصد بارداری
مامان دلا مامان دلا ۵ ماهگی
مامان سلنا دلانا👭💗💗 مامان سلنا دلانا👭💗💗 ۵ ماهگی
مامان سلنا دلانا👭💗💗 مامان سلنا دلانا👭💗💗 ۵ ماهگی
مامان هایلین کوچولو مامان هایلین کوچولو ۶ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو ۷ ماهگی
مامان پناه  🩷🐣✨️ مامان پناه 🩷🐣✨️ روزهای ابتدایی تولد
مامان کوچولو مامان کوچولو ۱ ماهگی
مامان محمد مامان محمد ۷ ماهگی
مامان سلین وپسری💙💐 مامان سلین وپسری💙💐 ۳ ماهگی
مامان آرکان و آنیا مامان آرکان و آنیا ۳ ماهگی
مامان هاکان💙💙💙 مامان هاکان💙💙💙 ۲ ماهگی
مامان پسته مامان پسته هفته سی‌وچهارم بارداری