آخه هر آزمایشگاه یه واحد اندازه گیری مشخص داره و خودش تعیین میکنه طبق واحد اندازه گیریش باید قند نرمال بین چه بازه ای باشه
برای همین برای شما هم تو قسمت محدوده نرمال زده و اعداد قندت همش با محدوده نرمال سازگارع
نرماله همه چیش
قندت اونجوری ک من میبینم نرمال هستش که
من شنیده بودم قند ناشتا نود و دو به بالا نباید باشه
ولی طبق اندازه گیری آزمایشگاه شما زده بین ۶۵تا ۱۱۵اگر اینطور باشه خب نود و دو محدوده نرمال آزمایشگاه هست
بعد قند یک دو سه ساعت هم همش نرمال اون pregnant ینی قند نرمال برای بارداری باید زیر این اعداد باشه
لب مرزه
ناشتات لب مرزه بقیش خوبه
احتمالا دکتر بهت بگه ی مدت پرهیز داشته باشی و مجدد ازمایش تکرار کنی
قندت بالا گلم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.