خانوما قندم چطوره؟

تصویر
۱۲ پاسخ

چی خوردی که انقد بالاس

رنج نرمالش جلوش هست عزیزم

وای عزیزم خیلی بالاست حتما با دکترت مشورت کن یا با رژیم یا قرص کنترل کنه

بالاست عزیزم

بالاس عزیزم
احتمالا باید دارو استفاده کنی یا انسولین بزنی

همش بالاس . خیلیم بالاس . برو متخصص غدد

کنترل نیست عزیزم

قبل بارادیم قند داشتی

بالاس قندت

خیلی بالاست عزیزم

به پزشک نشون دادید؟
اینجور که نوشته شده دیابت بارداری دارید

بالااس

مقالات مرتبط

سوال های مرتبط

مامان تو دلیم🩷❤️ مامان تو دلیم🩷❤️ ۳ ماهگی
مامان هدیه مشهد مامان هدیه مشهد ۵ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۱۰ ماهگی
سحر سحر قصد بارداری
مامان دلا مامان دلا ۵ ماهگی
مامان سلنا دلانا👭💗💗 مامان سلنا دلانا👭💗💗 ۵ ماهگی
مامان سلنا دلانا👭💗💗 مامان سلنا دلانا👭💗💗 ۵ ماهگی
مامان هایلین کوچولو مامان هایلین کوچولو ۶ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو ۷ ماهگی
مامان پناه  🩷🐣✨️ مامان پناه 🩷🐣✨️ روزهای ابتدایی تولد
مامان کوچولو مامان کوچولو ۱ ماهگی
مامان 🩵🩵🩷 مامان 🩵🩵🩷 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان محمد مامان محمد ۷ ماهگی
مامان سلین وپسری💙💐 مامان سلین وپسری💙💐 ۳ ماهگی