سلام مامانا آزمایشم قندم بالاس و آهنم کم چیکار کنم ؟؟؟

۳ پاسخ

منم بالا بودم دکترم گفت دو هفته رژیم بگیر میاد پایین اگه نیومد دارو میدم نون فقط سنگک بخور برنج رو فقط برای ناهار بخور دو واحد هم میوه بخور همین که شب برنج نخوری قندت نمیره بالا بعد هروعده بیست دقیقه پیاده روی کن ، یه چیزی که قند منو آورد پایین شب قبل خواب قرص منیزیم اولترا بود

ب دکتر بگو
ما ک پزشک نیستیم
طبق ازمایشت دارو برات تجویز میکنه

قندت چنده

سوال های مرتبط

مامان سامین مامان سامین هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان جوجو مامان جوجو ۱۱ ماهگی
مامان مقتدا مامان مقتدا ۹ ماهگی