سلام مامانا میشه بگین من قندم بالاس یا نه

تصویر
۵ پاسخ

باید رعایت کنی رژیم بگیری برای قندو برنجو نون و پیاده روی کنی روزی یک ربع

اره مقداری بالاس برامن اول ۹۳ بود زیاد رعایت نکردم الان شده ۹۷ دکتر گفت سه هفته رعایت کن دوباره ازمایش بده بالا میره تو بارداری

قند ناشتات رو مرزه

یکم قندو شیرینجات کم بخور

اره گلم ی مقدار بالاست

سوال های مرتبط

مامان تو دلی💓 مامان تو دلی💓 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان رایان 🩵💓 مامان رایان 🩵💓 ۳ ماهگی
مامان 🩷آنیسا🩷 مامان 🩷آنیسا🩷 ۳ ماهگی
مامان آقا راستین مامان آقا راستین روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجو مامان جوجو ۱۱ ماهگی
مامان مقتدا مامان مقتدا ۹ ماهگی