۸ پاسخ

یه مقدار هم عفونت ادراری گرفتی

قند ناشتا و یک ساعت بعد نرمال هست. ولی قند دوساعتت یکم بالاست چیزای شیرین مخصوصا نوشابه و بستنی زیاد نخور

ازمایش قندت خوبه فقط باید رژیم غذایی دیابتی رو رعایت کنید
نیاز به دارو نداری

من عذرمیخوام اما اصن fbsنمیبینم قند خون انگلیسیشfbsنمیدونم دیگه رو چی میگن بالا

اصن fbsداخلش نبود که

بالاس اخریش

قند ناشتات خوبه ولی یک ساعته و دوساعته بالا بوده

بالاس
احتمالا رژیم بده رعایت بکنی

سوال های مرتبط

مامان تو دلی💓 مامان تو دلی💓 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان سامین مامان سامین هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان پروا🍼🩷🤱 مامان پروا🍼🩷🤱 ۳ ماهگی
مامان ایلیا🩵 مامان ایلیا🩵 ۱ ماهگی
مامان 🪬nini مامان 🪬nini روزهای ابتدایی تولد
مامان ایلیاوآرشیا مامان ایلیاوآرشیا ۱۰ ماهگی