قندم اوکیه؟😑🤦🏻‍♀️

تصویر
۱۰ پاسخ

اره خداروشكر اوكيه

کاملا اوکیه عزیزم بالانیس که بخوای پرهیزکنی اصلا

قند ۱ ساعت بعدت یکم بالاس. باید زیر ۱۴۰ باشه

قند و گفته از 70 تا 110 اوکی از شما 76 و خوبه

قند دوساعتت یکم بالاس

اره عالیه

اره اوكيه 🥹.

لب مرز

اره اوکیه

آره عزیزم

مقالات مرتبط

سوال های مرتبط

مامان ایلیا🩵 مامان ایلیا🩵 ۱ ماهگی
مامان اَبرا 🎀☁️ مامان اَبرا 🎀☁️ هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان آرن👦🏻 مامان آرن👦🏻 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان شکمو مامان شکمو هفته سی‌ام بارداری
مامان دلا خانـوم👧🏻🩷🐥 مامان دلا خانـوم👧🏻🩷🐥 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان لــِـنــا💖👼🏻 مامان لــِـنــا💖👼🏻 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نــــــورا ✨🍓🍯 مامان نــــــورا ✨🍓🍯 هفته سی‌ونهم بارداری