سلام بنظرتون قندم نرماله یا بالاس

تصویر
۷ پاسخ

خوبه.

نرماله عزیزم

برا من بعد دو ساعت 85 بود
قسمت راست برگه نوشته چند تا چند باشه نرماله عزیزم

خوبه هم ناشتا هم دو ساعته

خوبه

خوبه...

ارهخ‌وبه

سوال های مرتبط

مامان دخملاومحمدمهدی مامان دخملاومحمدمهدی هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان سامین مامان سامین هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان کوثر👼👼 مامان کوثر👼👼 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان جوجو مامان جوجو ۱۱ ماهگی
مامان مقتدا مامان مقتدا ۹ ماهگی
مامان گلبرگ مامان گلبرگ ۹ ماهگی
مامان علی اصغر دو قلو مامان علی اصغر دو قلو ۱۰ ماهگی
مامان ماهنیل مامان ماهنیل ۳ ماهگی