خانما آزمایش گلوکز دادم قندم بالاس بنظرتون؟؟

تصویر
۷ پاسخ

سلام بعد از خوردن محلول بینش آب نخوردید؟؟

خوبه.

نه خوبه که منم دیروزدادم قندناشتام ۹۰بودالبته من انسولین میزنم توبارداری

نه بالا نیست

خوبه

نه بالا نیست عدد نرمال جلوش زده

خوبه...

سوال های مرتبط

مامان پسرم💙 مامان پسرم💙 هفته سی‌ام بارداری
مامان گلبرگ مامان گلبرگ ۹ ماهگی
مامان معجزه خدا🙏🏻✨ مامان معجزه خدا🙏🏻✨ روزهای ابتدایی تولد