ربطی نداره به شیرینی نداره قند ناشتات ک اوکیه.. بعدش بالاعه
قند یک ساعتت بالاست حتما ببر پیش دکتر
بنظر من ربطی ندارع آخه من شبش نوشابه خوردم با مرغ و برنج نشاسته هم خوردم خیلی شیرین بود تازه ۱۱ شبم بود ک خوردم صب رفتم آزمایش دادم قندم پایین بود ک دکتر گفت قندت پایینه تازه من اینا هم خورده بودم
گلم قند ناشتات پایینه ربطی به اون شیرینی نداره ،قند یک ساعتت بالاست حتما ببر پیش دکتر
منم یه بار شیرینی خوردم بالا نشون داده بود مجدد دکتر گفت تکرار کن سری بعدی اوکی بودش
اره بی اثر نیس
جاری من ی دونه شیرینی زبون خورده بود قندش رو بالا نشون داده بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.