۷ پاسخ

اره عزیزم برو من شب قبل این آزمایشم نوشابه و ۱۳ تا خرما خورده بودم جواب قندم عالی بود

من از 9 و نیم شب چیزی نخوردم 8 و نیم ازم آزمایش گرفتن

۱۲ به بعد خوب نیست دو کاره میشی باید از نه شب چیزی نخوری چیزای خیلیییی شیرین نخوری کلا شبش

معمولا ميگن اون خوراكي هايي كه هميشه مصرف ميكني طبق روال عادي پيش بره مثلا اگه هر روز كيك ميخوري به همين مقدار مشكلي نداره

من ۱۰ به بعد خوابیدم از ترس گشنگی اخرشم خوب شد

نه ۸ساعت باید ناشتا باشی دیگه فرق نمیکنه قبل اون ۸ساعت

منم فردا میرم ازمایش ساعت ۱شبرموز خوردممم خودشم ۳لیوان 😂

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته سی‌وسوم بارداری