مامانا من قندم بالاس؟
پودر گلوکز خوردم جوابشه

تصویر
۹ پاسخ

نه زیاد.دکتر ازمایش قند دوساعته با صبحانه برات مینویسه.نیاز به داروم نیست

یکم، شاید بهت متفورمین بده

عزیزم چند هفته این آزمایش رو باید انجام بدیم ؟

عزیزم مراعات کن لب مرزی
خدای نکرده آب دور جنین زیاد میشع

کم خونیم هم مث شما بود قرصامو دوتایی کرد صبح یدونه شب هم یدونه

آره من یکم کمتر از این بودم متفورمین نوشت
ناشتام 92 بود
1ساعت بعدمم 161.5

مثه من لب مرزی ولی دکترم چیزی نگف. گفت یکم‌مراعات کن

به من قرص داد

قند یکساعتت بالاس
ولی در کل لب مرزی
کم خون هم هسی

سوال های مرتبط

مامان دخملاومحمدمهدی مامان دخملاومحمدمهدی هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان پسرم💙 مامان پسرم💙 هفته سی‌ام بارداری