خانوما این جواب آزمایش گلوکز ننه قندم بالاس؟

تصویر
۳ پاسخ

هم قندت بالاست هم تیروئیدت باید بری برات قرص بده عزیزم کم کاری تیروئید داری

قندت بالاست عزیزم.احتمالا بگه انسولین استفاده کنی.
من قند یک ساعت و دو ساعتم ۱۳۵,۱۲۹ بود گفتن انسولین بزن.حالا دوباره گفتن این هفته مجدد آزمایش بدم که اگر پایین بود نرم سراغ انسولین با متفورمین کنترلش کنم

اینم بالاترش

تصویر

سوال های مرتبط

مامان دخملاومحمدمهدی مامان دخملاومحمدمهدی هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان امیر علی وسام مامان امیر علی وسام ۴ ماهگی
مامان مامان فندق 💙💙 مامان مامان فندق 💙💙 هفته سی‌ودوم بارداری