هم قندت بالاست هم تیروئیدت باید بری برات قرص بده عزیزم کم کاری تیروئید داری
قندت بالاست عزیزم.احتمالا بگه انسولین استفاده کنی.
من قند یک ساعت و دو ساعتم ۱۳۵,۱۲۹ بود گفتن انسولین بزن.حالا دوباره گفتن این هفته مجدد آزمایش بدم که اگر پایین بود نرم سراغ انسولین با متفورمین کنترلش کنم
اینم بالاترش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.